من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

فقط چند لحظه کنارم بشین

فقط چند لحظه کنارم بشین یه رویای کوتاه تنها همین

ته ارزوهای من این شده ته ارزوهای ما رو ببین

فقط چند لحظه کنارم بشین فقط چند لحظه به من گوش کن

هر احساسیو غیر من تو جهان ، واسه چند لحظه فراموش کن

برای همین چند لحظه یه عمر همه سهم دنیامو از من بگیر

فقط این یه رویا رو با من بساز همه ارزوهامو از من بگیر

نگاه کن فقط با نگاه کردنت منو تو چه رویایی انداختی

به هر چی ندارم ازت راضیم تو این زندگی رو برام ساختی

به من فرصت هم زبونی بده به من که یه عمره بهت باختم

واسه چند لحظه خرابش نکن بتی رو که یک عمر ازت ساختم

فقط چند لحظه به من فکر کن نگو لحظه چی رو عوض میکنه

همین چند لحظه برای یه عمر همه زندگیمو عوض میکنه

برای همین چند لحظه یه عمر همه سهم دنیامو از من بگیر

فقط این یه رویا رو با من بساز همه ارزوهامو از من بگیر  

ممنون بابت دانلود این ترانه و سورپریز من شب سالگرد عقدمون 

سومین سالگرد عقدمون مبارک عزیزم

نظرات 4 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ق.ظ

تبریک تریک

ممنون ممنون

طهورا پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:45 ب.ظ http://pardisetahoura.persianblog.ir/

سلام
تبریک میگم.

ممنونم طهورا جون

یه دوست دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ب.ظ

خانم محترم نگاه تو به زندگی عوض کن ببین خدا از تو راضی هست .

استاد شمایین!؟ استاد خیلی فکر کردم به این جمله. این ببین در اینجا به چه معناست؟ یعنی بگردم و متوجه بشم که آیا خدا از من راضی هست یا معنی ببین در اینجا تاکیدیه؟

zizy سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام شکوه جان من تازه با وبلاگت آشنا شدم

خوش اومدی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد