من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

جشنواره با طعم شیرین هیجان

دیشب من و همسری با مامان و بابا و رضا رفتیم و دو تا از فیلم های جشنواره رو دیدیم. چون وقت ندارم از توضیح در مورد فیلم ها می گذرم. ولی جالب تر از خود فیلم برام تجربه جدیدی بود که تو سینما داشتم. آقا ما صندلی بهمون نرسید و ولو شدیم رو پله های کف سینما. اینگده خوب بود. من که تکیه داده بودم به دیوار و پاهامم دراز کرده بودم. فیلم دیدن این مدلی تو سالن سینما خییییلی بهم حال داد. اصلا وقتی فیلم رو تو یه سالن پر از جمعیت می بینی یه صفای دیگه ای داره. همیشه عاشق تجربه های جدید و مدل های نو و غیر تکراری حتی در یک کار تکراری بودم. هیجانشو دوست دارم

شکوه بابرنامه می شود

چند وقتیه سرم خیلی شلوغه،دارم میرم کلاس بورس،حالم خوبه، خودم رو ملزم کردم که به برنامه هام عمل کنم و تا حالا هم نمره17 رو می گیرم، خب این نمره برای من عالیه