من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

شب یلدا،تولدم..

دو تا عکس از شب یلدا که تولدمم بود.با یه تیر چند تا نشون زدیم. هم شب یلدا دور هم جمع شدیم و هم تولد گرفتیم و هم من زن دایی جدید رو پاگشا کردم. مهمونی خوبی بود. دو روز تمام مشغول تدارک مهمونی بودم.کیک و باسلوق هندوانه ای که تو عکسا می بینید هم کار خودمه




کیک تولدم مممممممم خیلی خوشمزه شده بود

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ

کو عکس؟
چقدر زود پاکش کردی

ساناز سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

اوکی اوکی دیدمش
آفرین کدبانو خانم
بعضی وقتا چقدر خوبه تو خونه بودن. میشه هنرهارو ریخت بیرون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد