من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

خودتو به دست کائنات بسپار...

این چند روز حال و هوای خوبی رو دارم تجربه می کنم. یه جور آرامش، یه جور قرار،یه جور خودتو سپردن و اطمینان کردن به هر آنچه کائنات برات در نظر گرفته. حال خوبی دارم... دوره جدید کلاس های خودشناسی مون شروع شده و من فکر می کنم این ترم رو خیلی دوست خواهم داشت. بین کارهای مختلفی که برای خودم درست کردم دارم کتاب کیمیاگر رو به توصیه استاد بعد از ده سال دوباره می خونم و عجییب این کتاب برام تازگی داره و پر از رمز و رازه.به نظرم یه جور اطمینان به کائنات اگه از صمیم قلب باشه می تونه روح و روان آدم رو صیقل بده و حال آدم رو خوب کنه، کاش بتونم و بتونیم این حس رو در خودمون به وجود بیاریم و مهم تر از اون ازش حفاظت کنیم. از دیروز گلودرد شدیدی گرفتم و تقریبا نمی تونم صحبت کنم، جالب اینجاست که از همین دیروز حس تشکرم از خدا بیشتر شده، با خودم تکرار می کنم خدا رو شکر روزهای بسیاری هستند که من گلودرد ندارم، دلم می خواد تو حال خوشم و سکوت دلپذیرم بمونم...

نظرات 4 + ارسال نظر
ساناز شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
شکوه در چه حالی
گلوت خوب نشد؟

سلام ساناز جون. حسابی سرما خوردم .کار از گلو درد گذشت و ریه هام چرکی شدولی الان بهترم. یه کم درگیر کلاسام هستم.

ساناز سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

خیلی مراقب خودت باش
یه سره آب پرتقال و لیمو شیری بخور
منم از 26 آذر که مریض شدم تا الان دارم سرفه میکنم.
مریضی طولانی ایه

آره ساناز جون ویروسش پدرمادر داره لامصب تو هم مراقب خودت باش

هادی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

نوسانگیری از تسه ها از گوشت خوک هم کثیف تره

ای کاش علتش رو هم نوشته بودین

بهارک پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام دوست عزیز
مبلای من وشما عینه همه ـ
فرشاتون رنگ جالبی دارن دستبافن؟
من برای مبلا وصندلی های غذاخوریم از بافت آزادی پارچه همرنگ اونها خریدم و دوختم خوب شده اگه بخوای عکسشو برات میفرستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد