من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

نترس،تصمیم بگیر

یه کلاسی می رم مدتیه، کلاس خود شناسی.تو کلاس یه سوالی پرسیده شد، و اون سوال این بود:بزرگترین اشتباهی که در زندگی تان کرده اید چه بوده و یادآوری آن در شما چه احساسی را ایجاد می کند؟ 

سعی کردم به گذشته برگردم، انتخاب رشته ام برای ورود به دانشگاه شاید بزرگترین اشتباه زندگیم در سالهای گذشته بوده، چون علاقه چندانی بهش نداشتم و رشته ام رو آگاهانه انتخاب نکردم. ولی بیشتر که فکر کردم دیدم از دل همین اشتباه بزرگترین فرصت ها رو هم به دست آوردم. بهترین هدیه زندگیم، همسر خوب ومهربونم، تو دانشگاه و تو همین رشته باهاش آشنا شدم والان بزرگترین سرمایه زندگیمه، بهترین دوستام هم مربوط به همون موقع هست. 

البته بابت گرفتن این تصمیم اشتباه هزینه هم پرداخت کردم و اونم ورود به شغلی بود مرتبط با رشته ام که اون رو هم دوست نداشتم وسختی های زیادی رو تو چند سالی که کارمند بانک بودم تحمل کردم. ولی همون رنجها و سختی ها، تو دلش درسها نهفته بود و به من قدرت تصمیم برای ترک کردن اون چه رو که دوست ندارم رو داد، شاید بزرگترین تصمیمی بود که خودم به تنهایی باید می گرفتم و مسئو لیتش رو هم می پذیرفتم. 

الان به نظرم میاد تو دل هر تصمیمی در زندگیمون، فرصت هایی وجود داره و گاه حکمتهایی، هیچ تصمیمی صددرصد درست یا غلط نیست، با هر تصمیمی یه چیزایی به دست میاریم و یه چیزایی رو ازدست میدیم، ولی به نظرم یه تصمیم اشتباه گرفتن بهتر از تصمیم نگرفتنه، لااقل یاد میگیری مسئولیت تصمیمی که گرفتی رو بپذیری و شهامت قدم گذاشتن تو مسیرهای جدید رو پیدا کنی 

دیگه به خاطر اون تصمیم اشتباه خودم رو سرزنش نمی کنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد