من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

شب آرزوها

شب لیلة الرغائب، شب آرزوها، شب دعا برای همدیگه، امشب دستای خیلی ها رو به آسمونه، شاید به حرمت این همه دست نیاز، خدا به دستای ما هم نگاه کنه. 

دعا کنیم همه آدما در سلامت جسمی و روحی باشن. دعا کنیم دلا مهربونتر بشن. آدما دلاشون به هم نزدیکتر بشه. دعا کنیم خدا مادر و پدرامون رو برامون سلامت نگه داره. و اگه رفتن از پیشمون براشون خییییلی دعا کنیم. حتما می شنون صدامونو. و اونا هم برامون دعا می کنن.

برای دلامون خیلی دعا کنیم...

نظرات 2 + ارسال نظر
alireza جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ http://www.asheghtarinha.rzb.ir

سلام دوست خوبم
ممنون میشم ب وب منم سر بزنی
ی وب عاشقونه با مطالب خیلی خیلی مفید
منتظرتم
[قلب]

سما یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ http://amntarinjadeh.blogfa.com/

الهی به همه آرزوهای قشنگت برسی بانو

ممنون عزیزم، تو هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد