من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

مهمون داری با یه پا!!

از این هفته کلاسهای خودشناسی مون دوباره شروع شده و من امروز دارم میرم کلاس.این ترم کلاس در مورد عقده هاست. هر چی عقده ایه جمعن تو این کلاس. می خوایم عقده هامونو کشف کنیم.خدا به خیر کنه،مااااادر جاااان،نرفته استرس گرفتم.همین الان زنگ زدم به یکی از بچه های کلاس از بابت مکان و زمان کلاس مطمئن شم،گفت من امروز ماشین دارم میام دنبالت. اینگده خوشحال شدم که نگو.کور از خدا چی می خواد؟دو چشم بینا.آدمی با یه پای چلاق از خدا چی می خواد؟ اگه گفتین؟آفففرین،یه ماشین با راننده شخصی،خدا کنه نخونه یه وقت این دوست ما اینجا رو.می دونین، این کلاسا خیلی سنگینه واسم،یه چیزایی از اعماق وجودتو میاره جلوی چشمات که تحملش گاهی وقتا خیییلی مشکله.بگذریم... 

من کم عقل،با این پای چلاق،واسه فردا مهمون دعوت کردم.دیروز خانوم شعبانی دوباره تماس گرفتن که اوکی کنن پنج شنبه رو،منم بهش گفتم شما تشریف بیارین(فکر کنم ذوق زده شد)گفت فرقی نمی کنه،ولی حالا که اصرار می کنین باشه!!! واللا به خدا ما اصرار نکردیم.تعارف کردیم،خیلی هم بیجا کردیم.حالا هم چشممون کور با این پای چلاق مهمون داری هم می کنیم.خونه رو که میگم محمد جارو کنه،چون پام درد می کنه. خریدممممم خودم،نه،محمد انجام میده. چون پام درد میکنه. میوه ها رو هم که همیشه محمد آماده می کنه،حتی اگه پام درد نکنه. می مونه شام که این یه قلمو خودم باید بپزم. البته بگمااا،این آقایون کارهم که بکنن یکی باید بیفته دنبالشون.سمبل کاری رو استادن.(عزیزم شما انگیزه ات رو از دست نده

در راستای ترویج برگزاری مهمانی های ساده،فردا می خوام فقط قورمه سبزی بپزم،تصمیم دارم توش لوبیا چیتی بریزم که زودتر بپزه،آخه از زودپزم تا حالا استفاده نکردم.یه بار مامانم با لوبیا چیتی درست کرده بود خوشمزه شده بود.به نظرتون بد نمیشه؟ جلو همکار اسبقم ضایع نشم یه وقت؟ بره همه جا پرکنه رفتیم خونه فلانی یه قورمه سبزی هم بلد نبود؟ نمی دونم چرا از وقتی ازدواج کردم اعتماد به نفسم تو غذا پختن برای مهمون کم شده.شاید به خاطر اینه که خونه مامانم اینا جمعیت بیشتر بود،اندازه ها بیشتر دستم بود.الان به محمداینا ناهار میدن سر کار خدا رو صدهزار مرتبه شکر،شبا واسه دو نفر غذا درست می کنم اکثرا هم حاضری.آشپزی فراموش شده دیگه.دعا کنید ضایع نشیم ما 

خوش باشین

نظرات 6 + ارسال نظر
milad چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://denapatogh.com

سلام دوست عزیز از وبلاگت دیدن کردم . خوشحال میشم به سایت ما هم سری بزنی . میتونی با عضویت آسان در سایت ما به خیلی امکانات دسترسی پیدا کنی. گالری عکس , تالار گفتمان و انجمن ,کارت شارژ و جایزه رایگان , آپلود سنتر و دانلود موزیک و ویدئو و خیلی امکانات منحصر به فرد دیگه . عضویت خیلی سادست آموزش عضویت هم قرارداده شده . آموزش استفاده از انجمن هم میتونی مشاهده کنی منتظریم Denapatogh.com

ساناز چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام
نظر منو بخای با لوبیا چیتی درست نکن. مادرشوهر من همیشه درست میکنه جون میکنم تا میخورم.
حالا خود دانی.
میخای یه بار برای خودتون درست کن ببین اصلن چه مزه ای میشه بعد برای مهمون بپز
عزیزم کمکی چیزی خاستی هستیما
من بعد از ازدواجم خیلی فرز (فرض) شدم . همین دو هفته پیش خودم نفهمیدم این همه کارو توی مدت زمان کم چطوری انجام دادم.
ما اینیم دیگه

سلام،مرسی عزززیزززم،یعنی انقدر مزه اش فرق می کنه؟من خونه مامانم خوردم بد نبودا

لیلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.manamleili.blogfa.com

نه بابا لوبیا چیتی چیه؟ چیتی نریز. تازه یه چیزی بپز که قبلا امتحان کرده باشی.

ببین من لوبیاشم خیس کردم،از بچه ها تو کلاس پرسیدم گفتن خوب میشه؟ ذو به شک شدم

لیلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:46 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

آدم برای دو نفر که غذا می پزه چون حجمش کمه خوشمزه نمیشه. درمورد لوبیا چیتی هم دل رو بزن به دریا و بپز. فوقش بگو غذای شمالیه یا جنوبیه یا نمی دونم مال شرق ایرانه. خودت رو از تک و تا ننداز

موافقم :)))

لیلی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.manamleili.blogfa.com

نمی دونم
ادت کردم

دیدمت :) چتت آن بود،سلام کردم جواب نَوَدادی

فندق خانوم چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://0riginal.blogfa.com/

سلام عزیزم.من از اول خوندمت و دوست دارم.
تازه وبلاگ دار شدم.خوشحال میشم با هم دوست شیم.
راستی بی اجازه لینکت کردم

سلام تبریک میگم.حتما خوشحال میشم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد