من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

حال دل گرفته است...

حال دل کمی گرفته است این روزها

هوای تو در دل هست. اما دل لیاقت حضور پیدا نکرده است هنوز... 

یارای نوشتنم نیست این روزها الا اینکه این روزها سخت محتاجم به دعا

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

خدا همیشه در دلهای ماست این مائیم که از دل خود بی خبریم

مرسی

باران سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.baran-53.blogfa.com

همین گرفتگی دل نشونه ی بیاد خدا بودنه من از شما دوست عزیز التماس دعا دارم شاید کسایی که روزه نگیرند جایگاهی بالاتر از کسانی دارند وکه روزه دارند ولی روزه دار واقعی نیستند
خدا همیشه باهامونه واز نیت واقعیمون خبر داره

ممنون باران عزیز، حتما دعا می کنم و محتاج دعا هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد