من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

احیا یعنی تا سحر بیدار بمون؟

دیشب به سختی تا سحر بیدار موندم، اینکه میگم به سختی واقعا به سختیااا با بدبختی. شاید خیلی هم احیای پرنشاط و با حالی نبود. هنوز برای این سوال جواب قطعی و قانع کننده پیدا نکردم که شب های قدر رو به هر قیمتی باید بیدار موند؟ حتی اگه چشمات باز باشه و مغزت آف؟ همسری میگه اسمش روشه میگن احیا. یعنی حتی اگه کار خاصی هم نمی کنی بیدار باشی هر جوری که هست. برکاتش می رسه. منم خیلی دوست دارم بیدار بمونم ولی گاهی خواب چنان چشمامو می گیره که عملا تعطیلم. همین الان همین همسری یه مطلب نشونم داد که بخونم و اونم مثل من به شک افتاد که واقعا چی درسته. لینکش رو میذارم شما هم بخونید به نظرم مطلب جالبیه: فاطمی نیا 

  

پی نوشت: کار دنیا رو می بینین؟ دیشب با چوب و چماغم می زدنم چشمام باز نمیشد. امشب ساعت سه و بیست دقیقه صبحه و من سر حالم هنوز و عین بنز تا خود سحر میرم. یاد حرف یه بنده خدایی افتادم که می گفت هر وقت خوابت نمی اومد، تصمیم بگیر که نخوابی، مطمئن باش خوابت می گیره!!! اون روز بهش خندیدم ولی انگاری پر بیراهم نمی گفت

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ق.ظ http://leiligermany.blogsky.com

خب من فکر می کنم لازم نیست آدم شب را از ساعت 8 شب در نظر بگیره. می تونه تا ساعت 10 و 11 استراحت کنه و از ساعت 12 تا 4 صبح بیدار باشه

لیلی جون مشکل اینجاست که آخه اون ساعت خوابم نمی بره. خدا کنه برکات این شب شامل حال همه بشه. بابت راهنمایی هات هم واقعا ممنونم ازت. هیچ عجله ای هم نیست. هر موقع که تونستی و وقت و حالش بود. مرسییی

سینی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:09 ق.ظ http://www.cabletray.ir

باسلام
وبلاگتونو دیدم
به این وب سایت هم سر بزنید
www.cabletray.ir

ساناز چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام
اصلن یه سراغی از ما نمیگیریا دخدر جون

من شبی احیا تا ساعت یک بیشتر نتونستم بیدار بمونم.انقدر که ازصبح در حال دو هستم شبا بیهوش میشم. هنوز سرم رو هواست خابم. جوشن کبیرو هم خودم خوندم ایشالا که خدا قبول کنه.

میشه بگی درد زانوت که به عمل کشید چطور شروع شد؟ چرا اینطور شد؟ منم درد دارم ولی سراغش نرفتم.

سلام، کجایی تو دختر؟ نگران شدم خداییش.خوبی؟ ایشاله خدا از هممون قبول کنه. من سه سال پیش می رفتم کلاس ایروبیک اونجا زانوم پیچ خورد و رباط پام پاره شده و کار به عمل کشید. اگه زانو درد داری سعی کن ورزش هایی رو انجام بدی که عضلات پاتو قوی کنه تا فشار به زانو کمتر بشه. مثلا همین جور که نشستی پاهات رو به نوبت دراز کن و کمی بیار بالا و شش ثانیه نگه دار. هر پا ده مرتبه و سه بار در روز. تمرین خوبیه برای تقویت عضلات

لیلی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.manamleili.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد