من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

من بعد از استعفا

از سال ۹۲یه تصمیم بزرگ گرفتم، تصمیم گرفتم کاری رو که دوست نداشتم رها کنم و یه فرصت جدید به خودم بدم...

مداقه می کنیم در برنامه وزرای پیشنهادی!

دوستای عزیزم سلام و معذرت به خاطر غیبت نسبتا طولانیم 

 دل خودم که حسابی تنگولیده بود واسه اینجا،این چند روز کمی سرمون شلوغ بود و از دیروز هم که بست نشستم جلوی تلویزیون و حواسم شیش دانگ به بررسی صلاحیت های وزراست که یه وقت مشکلی پیش نیاد!!! و کلا زندگی تعطییییلل. خبر خوب اینکه پام کمی بهتره و خبر بد اینکه چند نفر از فامیلای همسر جان که هنوز تعداد دقیقشان هم مشخص نیست عصری می خوان بیان و من چون دوست ندارم بدونن پام ناراحته یه کم استرس دارم. البته بهتر بگم دیروز که شنیدم یه کم نگران شدم ولی با خودم گفتم منفی بافی ممنوع. وقتی محمد کنارمه و همه جوره هوام رو داره جای هیچ نگرانی نیست. به جنبه های مثبتش فکر کن. اینکه فامیل ها رو می بینین و می تونین ساعاتی رو کنار هم خوش بگذرونین و حالم به قدری خووووب شد که الان با کلی کار نکرده خیییلی ریلکس نشستم و به بررسی صلاحیت ها گوش میدم! کلا یا این ور بومم یا اون ورش. مدیونم آدمونه رفتار کنم.  

خب عزیزان من برم که یه وقت آقایون وزرا خراب کاری به بار نیارن مراقب خودتون باشیناااا

نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

بابا مهمونی که خیلی خوبه. ظاهر خونه همون محدوده که قابل رودت است مرتب باشه کافیه.

لیلی جان آخه با پای مصدوم پذیرایی کردن هم سخت بیده

ساناز چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ق.ظ

سخت نگیر خاهر
ببینم وقتی مهمون میاد هول میشی؟کلن؟

همیشه نه، ولی خب قبول دارم گاهی سخت می گیرم. و خیلی دوست دارم رو خودم کار کنم که بتونم خیلی راحت تر برحورد کنم. ولی این بار بیشتر به خاطر مصدومیت پا بود نگرانیم

زهرا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://zizififi.persianblog.ir

شکوه جون شوهر رو داری غم نداری.مردها اگه بخان کمک کنن کولاک می کنن.فقط کافیه که بخواند

راست گفتی خواهر :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد